FN-markering i Sigrunnshall 2018

FN-markering i Sigrunshall

Elever og lærere på 7. trinn gjennomførte en imponerende FN-markering onsdag 24. oktober. På forhånd hadde elevene pyntet med selvportretter og gruppearbeider om ulike land.

Forestillingen startet med en PowerPoint fremvisning som satte fokus på hvor ulike forhold vi lever under rundt om i verden samt at alle mennesker er like verdifulle.

SelvportretterInnmarsjen foregikk samtidig med at bildene fra alle verdens hjørner rullet over skjermen til nydelig musikk. Elevene bar hjemlandets flagg i hendene og mange var  kledd i flotte drakter fra hjemlandet.

Selvportretter 2

Elevene hadde forberedt en presentasjon av sitt eget land og vi fikk høre mange ulike språk i tillegg til nydelige fellessanger som fikk tårene til å trille hos flere av lærerne.